vineri, 7 iulie 2017

scrisoare pe un nor


avatar Dorina 
 
dar tu mă uluiești
când spui că mă dorești,
și-atunci, te-ating stingher
cu aripile-mi șlefuite, de oțel,
și îți șoptesc (sau poate doar gândesc):
...aș vrea să te privesc.
ce-aud? ce-ai zis?
(când lunecam spre Paradis)

că m-ai uitat,

atunci,

când ai crezut că am plecat?

...ori poate, tu m-ai așteptat

să fiu mereu în visul tău,

să-ți strâng ninsori

cu brațele-mi de flori,să te trezesc,
să-ți scriu cu degetele
până amorțesc:
atât cât te iubesc,
să îmi lipesc de geamul tău,
fiorul meu
de nimfă diafană,
uitată-n stană,
și...
să te țin legat,
cu trupul aplecat,

cu gândul încurcat

în visu-mi ferecat

sau să te risipesc,

să-ți spun că nu

te mai iubesc

ci, doar te amăgesc, o, stai!

de toate mă-îndoiesc

............................

sunt trestia cu chip lumesc,

cu rădăcinile crescute-n strat ceresc...

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...