luni, 2 ianuarie 2017

aburii vremii




de fapt toate s-au întâmplat
ca să se mai întâmple încă
o dată ca nu cumva bărbații
care păzeau intrarea în cetate
să crească atât de înalți
încât să nu îi mai încapă
cercul acesta albastru şi
am așteptat să se mai întâmple câte ceva
ba mai știam că nu fumasem niciodată
îmi tot amintea asta
şi totuşi ce-ar fi fost dacă...
ce ar fi fost dacă
m-aş fi oprit o clipă din
aşteptarea asta apăsătoare şi
aş fi aprins tacticos un capăt al timpului
aş fi traaas aşaaaa
cu sete absorbindu-l
în plămânii mei obosiţi
ooo aburii vremii hmmm
aburii vremii mi-aş fi zis
privindu-vă cu nepăsare
sau cam aşa ceva...

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...