marți, 13 septembrie 2016

ultimul val



am intrat într-un proces
de vindecare prietene
sunt o mângâiere
tulburată
de dincolo
de adânc
mâna mea slobozește adieri
înțelenind misterul
buzele-mi sârmoase
au tunat coastele mă
încorsetează un alt manole
mă ascunde 
astupându-mi ziua
înapoia altui zid
aştept să se reverse zorii ca
să pot ţâşni
în unda de lumină
precum un ultim val


the last wave


I have entered in a process 
of healing my friend
l'm a softly touch
ravish 
from outer 
of deepness 
my hand give freedom to winds
burrin' the mistery
my metallic lips
thundered my rips
sorround over me another Manoli
get inside me covering my day
behind another wall
l'm waiting the dawns shivering 
able to be in a sudden explosion 
like....the last wave.

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...