vineri, 29 iulie 2016

Vorbe



(Vorbe bune, vorbe rele,
Supte-n gând de lacrimi grele.)

Vorbe coapte sau ne-coapte,
Spuse-n șoaptă dar nu în șoapte.
Vorbe care-ați fost uitate,
îngropate, dezgropate…

Vorbe tandre de iubire,
adormite-n amintire
și țesute fire, fire.
Ce-au urzit multe minciuni
și pe cap au pus cununi.

Vorbe pline, vorbe goale,
Vorbe strânse-n călimare,
Ce așteaptă pana fină
Care inima-ți- alină
ca iubirea cea senină.

Tot mereu legați de gânduri,
Scrise-n rânduri, alte rânduri:
rânduri-gânduri,
gânduri-rânduri…

Vorbe calde, vorbe reci,
Întinzi mâna apoi pleci,
Doar cu visul mă petreci,
Când prin gânduri îmi mai treci…

&&&

Dar eu nu-mi ascund mesajul,
Nici în vorbe tumultuoase,
Și nu îmi îmbăt cuvântul
în spoială de palete luminoase.

Ci doar vorba mea din gând
O înalț acum spre tine,
Să te însoțească-n timp,
Chiar și-n nopțile senine,
Nopți mai albe, caudine...
din volumul ,,Lumea din oglindă,,

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...