luni, 27 iunie 2016

rugăciunea femeilor poet


rugăciunea femeilor@poet

scriu poeme la o vârstă 
nu tocmai
fragedă
stau cu sufletul descheiat la
piept e ca o ruptură  adâncă
poate locul acesta cu peste 
o mie si ceva de indivizi
e mai bun zic și tremur la gându că
numai un cuțit construit abil
din căpițe de cuvinte
mă va tăia,,
pe din două și
agonizez cu poezia sub braț
,,domnule nu vreți o poezie,,
otrăvită cu picături de salivă
din gură de șarpe strig
sunt fetița cu chibrituri 
dintr-o pagină
de poveste
mi se face frig
ochii mei fierb
sub presiunea gheții
doar una vă rog domnule
nu întrerupeți șirul
rugăciunea asta a mea
pusă pe sârmă
o să vă aducă 
ani de ghinion

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...