miercuri, 22 iunie 2016

hunting




cu ochi de pisica bolnavă
mă privesc desprinzându-mă
din umbră contestatarii mei
îmi vânează căderile
suntem ,,care pe care,,
imitând sunetele nopții
la câte un pian cu clape ruginite
punem copiilor un curcubeu
în buzunar
brutalitatea
își roade unghiile aSortate
aruncă un deget așa
din încarnat spre descărnat
cu privirea furibundă bine fixată
suntem DESprinse
din aceeași așteptare
și totuși sfârșitul pândei
încă n-a venit ghearele mele
se înfruptă din
gheara de pisică
înserarea îmi toarce
degete din sârmă
femeia de sticlă îmi însemnează
tristețea pe asfalt
alăptându-și pruncii
tresare geometric:
,,i-așa o iluzie simplă
de-o clipă
a cheilor răsucite,,
și peste flori nemuritoare
cad gloanțe de argint

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...