joi, 9 octombrie 2014

poezii din noul volum ,,Intre Intuneric si Adanc,,

1.dragă lume


simt că mă asemăn
din ce în ce mai mult
cu tine amintindu-mi 
tot 
mai 
mult
decât poţi tu auzi nu
mă mai recunosc
decât în ceva
-foarte special-
cioplit
ca un templu
dărâmat cu umerii din piatră
ascut pasul tău
-cât de 
nemiloasă
mă simţi?-iubire-
dăltiută în inima albă
a iubirilor mele


2.aud strigătul


prin venele păpuşii mele diana
curg oasele străbunilor mei
încorsetându-mă
în sânge
tremur
ca un frunzar
amăgită de tăiuşul toamnei
diana coboară din vitrine ,,ai grijă
îi şi zic sfărâmându-mi trupul
în izvoarele adânci ai grijă
zic
sunt aici şi nu mai sunt
atinsă de gânduri inumane,,
atât de atent
mă împletesc
în văpaia albastră a oglinzii
ca o placă de mormânt
cu chipul tău
încrustat
în mine
aud
strigătul de luptă...

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...