vineri, 11 aprilie 2014

o filmare cu ,,camera ascunsa,, in palma mea

,,fii ceea ce ai vrea să pari a fi,, sau ,,nu-ți închipui niciodată că nu ești altceva decât ceea ce ar putea părea altora că ceea ce erai sau ai fi putut fi nu era altceva decât ceea ce ai fi fost părându-li-se a fi altceva,, citat din discursul falsei Broaste Testoase- Alice în Țara Minunilor, autor Carroll Lewis

o activitate de la școală filmată din greșeală, pentru că aveam camera deschisă și o țineam în mână, încercând să le organizez o miniexpozitie cu lucrările din acea zi.
foarte nostim a fost faptul că un băiețel voia să își ia acasă ,,oul încondeiat,, pentru că l-a luat de sub cloșcă și își dorea ca prepelița să scoată puiul din ou.
:) ne-am amuzat și a doua zi le-am explicat de ce nu trebuie să luăm ouăle de sub cloșcă.

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...