marți, 11 februarie 2014

Gânduri fără maluri






                                                     foto: Anca Oprescu

Spaime de tăceri,
Visu-mi de demult
Înflorit de raze,
Coasta mea de lut.

Văl de amintire,
Straiul meu de nea,
Aprinzând luceferi
Peste gura ta.

Norul meu de sânge,
Pulbere apoasă,
Spulberând albastru-n
Talpa-ți mătăsoasă.

Oglindiri de trupuri,
Zumzet de cristaluri,
adunând în cuiburi
Gânduri fără maluri.
*
Suflet, șubrezit-ai
Pustiind cărări,
Te adună-n unde
Triste călimări.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Hi!!Felicitarii,,mult succes,,te invita sa urmaresti si blogurile mele,,.Multa bafta,,.

Lumea din oglindă spunea...

multumesc! o sa urmaresc. succes si bucurii!

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...