miercuri, 24 iulie 2013

reclamă la reclamă

,,păpuşa ioana este cea mai
frumoasă păpuşă vorbitoare
ea este prietenă foarte bună cu păpuşa ana
păpuşa ana e vecină cu păpuşa ramona
păpuşa ramona este iubita părăsită a 
păpuşarului avram
care s-a născut ieri pe strada păpuşilor 
înlăcrimate
înlănţuite
abandonate,,
reclama asta o repeta la un post de radio mai puţin ascultat o doamnă
foarte grasă ştergându-şi ochelarii
din secundă în secundă

pe vremea aceea îmi împleteam codiţe
foarte strâns şi mă plimbam 
pe o potecă a viselor curmate
pâianjenul îmi înfăşura o pânză lipicioasă
împrejurul gurii 
şi mă fixa hipnotic
încercând să mă închidă
într-un decaedru dar
amintirile ţineau să mă cresteze 
să mi se aşeze lasciv pe buzele-nverzite
de atâta pădure crescută 
în dosul sărutărilor uitate
îmi înconjurau trupul
în franjuri luminoase şi
desenau în urma mea
arcuri de curcubeie
care se întreceau cu mine 
într-o fugă nebună chiuind

arcurile mă şi îmbrăţişau 
într-o sufocare plăcută
dând răgaz cuiului să mă fixeze 
ca tu să mă priveşti închipuindu-ţi 
că-s un tablou pierdut
în sepia înfâţişând naiade rătăcite
din alte anotimpuri

,,nu-i nimic!, îmi striga 
păpuşa vorbitoare ioana
prietenă cu păpuşa ana
vecină cu ramona 
abandonată de avram,
ieşim noi cumva la lumină
ca şi iona din tărâmul ceţii/din burta întunecată a peştelui!,,

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...