marți, 30 iulie 2013

brainstorming



brainstorming sau furtună pe ape
mă întrebam și îți scriam toate acestea
scuturând petale de culori peste
brațele mele revărsate galopau
hergheliile de fluturi vișinii
-haideți, haideți...le șopteam stins
fără să îi ating pe sufletele dezgolite,
mai e doar o parcelă cântătoare până-n
tărâmul umbrelor de foc spărgeam în dinți
nerăbdătoare
timpuri cu trupuri de gheață
și aripile noastre
ușor ciobite
ușor cicatrizate
dobândeau zboruri
și tot valsau
și tot vâsleau peste o iluzorie întindere
de ape lumea iubirilor neîntrupate
se ivea dintr-un tablou nocturn
sfâșiiind tălpile nălucilor prin mărăcini și
eu tot galopam gândul printr-o furtună de nisip
mă închirceam strângându-mi la piept
mantia de fluturi undeva departe de lume
se adunau zorii și mă trezeam ca să îți
modelez aceiași mult promiși îngeri de hârtie
cu aripi de mătase și te tot îndemnam
-haide...haide...nu mai e mult
până se ridică Timpul

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...