miercuri, 5 iunie 2013

atingeri de lumină

sunt reduceri azi la second hand ochi
buze prieteni sentimente expirate
trupuri năduşite nimeni nu are voie
să atingă femeia singură în
nopţile ei aspre în
plânsetul ei fraged
nimeni nu ar trebui să-şi facă
un culcuş din regrete sau milă
din legănări de timp nimic
nu se mai poate naşte
gândesc
e spre binele multora
să cresc în palmele-mi calde
un liliac albastru cu dinţii de foc
e spre binele
şi mă contopesc iară cu timpurile mele
-mantii stelare însângerate-
într-o incredibilă grămadă de trupuri
veţi îmbrăca hainele cele mai albe
şi o să vă înclinaţi aşa uşor
spunându-mi zâmbind: condoleanţe!
dar eu n-am să mor-pod înfrigurat peste un pustiu de ape-
şi n-am să mai plec precum vă este voia ci am să rămân aici
înfiptă în (răs)cruci numărându-mi dimineţile cenuşii
şi tăcerile albe pe care mi le taie vântul
sărutându-mi glezna
ai să te răsuceşti
ai să te răsuceşti prin toţi porii
ca eu să pot cândva să mi te fac umbră
şi în locul dintre inimi să te ating

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...