sâmbătă, 29 iunie 2013

aburii vremii


de fapt toate s-au întâmplat
ca să se mai întâmple
o dată ca nu cumva băieții
care păzeau intrarea în bloc
să crească atât de înalţi
precum a crescut și alice in wonderland
de a trebuit să verse o mare de lacrimi
pentru ca inocenţa să-i fie cât de cât înecată
de fapt eu chiar stau liniştită în cercul acesta
albastru şi aştept să se mai întâmple câte ceva
ba mai ştiam că nu fumasem niciodată
pentru că cineva mereu diferit din întuneric
 îmi tot amintea asta
şi totuşi ce-ar fi fost dacă...
ce ar fi fost dacă
m-aş fi oprit o clipă din
 aşteptarea asta apăsătoare şi
 aş fi aprins tacticos un capăt al timpului
aş fi traaas aşaaaa
 cu sete absorbindu-l
 în plămânii mei obosiţi
 ooo aburii vremii hmmm
 aburii vremii mi-aş fi zis
 privindu-vă cu nepăsare
sau cam aşa ceva...

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...