sâmbătă, 12 ianuarie 2013

*ochiul de chihlimbar

ochiul de chihlimbar

 dar vino mai aproape  zic
 aşa
 lasă-ţi ochiul translucid
 de chihlimbar
 să poposească o vreme
 pe umărul meu vezi
tu miracolele au nevoie
 de împletituri sinaptice
 ca să se nască aseară cineva
 mi-a închis poarta
şi a lăsat doar un bec luminos
 agăţat de nucul din faţa casei
 am văzut clar obscuritatea libertăţii mele
 care se oglindea făţiş în peretele uriaş al lunii
 ............................
 nu te speria nu ne ameninţă
e doar degetul îngerului care se îndreaptă
spre inimă ca un pumnal strălucitor
 ei da acuma ne și
putem vedea mai bine
 ne străduim a auzi mai bine
 tu fredonezi cântecul acesta despre...
 dar ce mai contează
peste tot pluteşte
 beatitudinea şi confortul
 becul îşi terminase pesemne energia
 lumea se vedea murdară şi diformă
ca o plastilină amestecată îndelung
 de o mână nevinovată de copil
 se năşteau reflexele unor alte locuri
 neumblate
 negândite
 nescrise
 !ce dracu
 strig
şi mă lipesc până
la contopire
 de lemnul porţii
 pipăind ochiul
 curat al umbrei
 era albastru

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...