duminică, 28 octombrie 2012

şi mă încred în tine

vom fi iar liberi am zis asemenea unor zile născute în prundul moale şi galben călăreţi cu capetele aplecate vor trece prin noi strunind căpăstrul de plumb vor bate cu pinteni în burţile cailor pământul o să geamă tresărind şi ne vom ridica şi noi ca nişte păsări cu aripi de hârtie
vom pluti nestingheriţi încrâncenându-ne în aşteptare o să purtăm în spate visuri măreţe bântuiţi de o lume imaginară o să ne aşezăm turceşte la cină în mare taină trupul pâinii se va frânge picurând câteva lacrimi în plină lumină cu sângele ascuns de întuneric se va spăla păcatul de aceea îţi şi sctiu toate astea iubite culcuş să fac durerii în palmele tale o noapte şi jumătate (mă-ncred în tine) sufletul meu peregrin nădăjduiesc îl vei primeni cu gusturi amare cu ierburi alese şi tainică noapte

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...