marți, 7 august 2012

inimă albă




my body gray
scattered waves get angry with you sacrifice Solitary
my hand always mourning over billows fierce sand storm blowing new wilderness beyond the horizon of time I stretched my fingers steel-reinforced shields undying support and I smiled empty hourglass smashed into fists fate
I kept the shadows and glimpses of eastern white pulsing heart on one cheek clown am today if I wait in masks paraded
I can find more than faces



trupul meu cenușiu
risipit in valuri mâniate                                                                                                                                                                  
aduc ție jertfă solitară
mâna mea pururea cernită                                                                                                                         peste talazuri suflu furtună aprigă de nisip                                                                                                    noul pustiul al timpului de dincolo de zare                                                                                                                                                                                    
întins-am degetele mele nemuritoare                                                                                                        scuturi oțelite sprijin zâmbirilor deșarte și                                                                                                     am zdrobit clepsidre în pumnii sorții
am păstrat umbre și frânturi de răsărit                                                                                                       inimă albă pulsând pe                                                                                                                                  un obraz de clovn                                                                                                                                      sunt azi                                                                                                                                                    dacă m-aștepți                                                                                                                                              în măștile plimbate
peste chipuri mă poți găsi

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...