luni, 4 iunie 2012

dorm în visul altcuiva

visez în visul altcuiva
torc de
parcă-s o pisică alintată
mâna ta iluzorie îmi șterge ochii
ochii mei iubite cu reflexe vulgare
trec strada m-aș cățăra în spatele unei femei ușoare
să aud cum strigă bărbații de pretutindeni cum își golesc bocancii
în șoldurile mele nefinisate și poate aș dormi aș dormi sigur nu mi-ar mai păsa
de scumpirea litrului de benzină de faptul că gustul pâinii s-a acrit aș bocăni cu tocurile roase peste o lume de nimicuri aș fluiera de v-aș surzi dragii mei bărbați cu inimile-nfipte în garduri ruginite pe la toate tribunalele v-aș târâ ca să îmi dați socoteală

dar
încă dorm și

visez
în visul altcuiva
mi se face frig din ce în ce mai frig

pe străzi cântă soldații marseillaisa din piepturile pictate cu scenele de luptă se ridică ceață peste coasta mea împrumutată și
gurile lor scot flăcări oooooo doamne în curând chiar inima orașului cu mâinile legate va tuși

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...