duminică, 25 martie 2012

tu doar înalță-Te...

(zboară dragul meu
zboară sau măcar pozează alb/negru
pădurilor de cedrii)



știrile astea sumBre
despre cât s-a scumpit benzina
îmi dau o senzație de zbor
cu aripile dislocate
te privesc printre nourii groși cenușii
te decupez din profilul grecesc
accentuându-ți trasăturile din piatră
o să trimit ziarelor îngălbenite
ultima știre
despre mâinile tale care au frânt
sărutul în infinituri făcând cerul să picure sânge
ploaie de foi trandafirii uscate
cobor în ani și
râul leșios miroase a plămâni vestejiți de umezeala ce mă înconjoară
păianjenul îmi țese pânza
albă
imaculată
stau cu umerii plecați
din buzunare îmi cresc fluturi
pe care buburuzele-i dresează
cum să zboare fără de aripi
prin straturi de lumină
TU
doar înalță-te
Eu am să-ți dau
PUTERE

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...