duminică, 18 martie 2012

Aparitii editoriale, volume Urme vechi si Zbor sihastru, autor Dorina Neculce

Au apărut cele două volume de poezii gothice care întregesc o colectie de trei volume din seria „Surâsul meu gothic ”



„Urme vechi” Volum poezie.Editura Pim Iasi, 2012
Postfaţă: Conf. Dr. Simona Modreanu (Redactor şef al Editurii Junimea Iaşi; Profesor Catedra de limbi moderne-Universitatea “Al.I.Cuza” Iaşi; Membru al Uniunii Scriitorilor din România)
Grafica: Roxana Barbu
Copertă: Didina Sava
Ediţie îngrijită de Didina Sava



 „Zbor sihastru” Volum poezie, Editura Pim Iasi,2012
Postfaţă: Carmelia Leonte
(Scriitor; Membru al Uniunii Scriitorilor din România)
Grafica: Alex Marinescu
Ilustraţii copertă: Alex Marinescu
„Ex nihilo” desen -2011
Copertă:Didina Sava
Ediţie îngrijită de Didina Sava





MULTUMESC TUTUROR PENTRU COLABORARE: DOAMNELOR CARMELIA LEONTE ȘI SIMONA MODREANU PENTRU POSFAȚĂ,  DIDINEI SAVA PENTRU ÎNGRIJIREA EDIȚIILOR ȘI COPERTĂ , ALEX MARINESCU ȘI  ROXANA BARBU PENTRU GRAFICĂ.

2 comentarii:

Anonim spunea...

În US cu tine, că meriţi!:))
Cu bucurie, Emil Enache DRUNCEA

Lumea din oglindă spunea...

multumesc, domnule Druncea...sa nu credeti ca nu visez asta...si eu visez cu asa o intensitate incat visele imi pot deveni adevaruri. mult succes si dumneavoastra, cu alese ganduri, Dorina Neculce

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...