joi, 8 decembrie 2011

tentații

exploratorul nebun a mai mâncat un
leopard își șterge buzele crețoase cu
dosul hainei de metal ah doamne
zilele astea or să mă omoare să
urmărești de dimineață până seara cerul
să aștepți cu mâinile strânse în podul
palmelor ca niște gheare
zvâcnind în intervalul dintre acele goluri atârnate
pe niște pereți de ceață aburcați înspre podul cu
vise cu jocuri cu multe cordele colorate care
ți-au legat copilăria
exploratorul nebun te privește cu haina lui strălucită prin
dosul mânecilor înroșite îi pari neînsemnată pielea
nevrotică și mâinile tale
pulsații de mângâiere
dureroasă îl incită
colții i se dezvelesc
zâmbetul moare pe un obraz de sticlă așează
sărutul tău lângă sărutul meu
exploratorul îmi mângăie grumazul
oare mai mușcă?

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...