miercuri, 28 septembrie 2011

cu sufletul în palmă- colaj(ella_mann&dorina neculce)

luptătorul
https://www.facebook.com/note.php?note_id=10150103363534708
te arde
întoarce-te-n loc
dar nu-ţi lăsa matca să hrănească alt râu
încinge-te tare cu malul cel drept
şi nu atinge apa cu bărbia
din ea ies fire de timp
suspendate-n cavitatea din plămânul vulturului
de-ţi vor atinge faţa
toate amintirile tale îi vor deveni pene pe aripi ( E. M. )

închisă deschisă

genele ţeseau pe faţă
arabescuri îndoliate
îndărătul ochilor închişi
pluteau mătăsuri colorate viu
lăsând să se-ntrevadă branhia sufletului
din care s-a vărsat odată roua
spre a deschide ziua
floare de lotus
stavilă mâniei râului
ca un nou început ( D. N.)

&
rămâi tăcut

aşează-te aici în linişte


vorba doar tulbură zidirea
de vrei cuvânt
să dai lumină
ziua-ţi va-ntoarce gândul
în mugurul plesnit
la umbra aripilor de colibri
zbătător în pleoapa dimineţii
iar cerul îţi va scrie versul
prin ploaia care va rodi pământul ( E. M. )

zbor

ca o pasăre cu penele înfipte în ochiul stâng
cerul îşi pregătea parada
anotimpului de vise
sprijinindu-şi fruntea
în pieptul primăverilor târzii
înălţa braţele
ca pe nişte lopeţi putrezite
şi gândea că ar putea
din nou să zboare pe deasupra
celorlalte ceruri
sau să nască alte stele
cu cearcăne înalbăstrite ( D.N. )

&
dorin(ţ)a

acestea fiind zise
de trei ori mi-am întors părul
pe deget
plasa ţesută am întins-o hamac
fluturilor
punând pe ea polen


spre încântarea simţurilor
gândindu-mă că poate
gândul ţi se va aşeza ostenit
pudrându-le aripa ( E. M. )

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...