miercuri, 31 august 2011

ce a mai făcut azi sasha...



îl ştiam pe sasha
din copilaria cu picioarele crăpate
culegeam cu toţii umbre de peste deal
şi ne întreceam cu cecul într-o fugă nebună
până dincolo a lacrimat  chiar așa cum sta acolo
căzut una cu pământul cu picioarele prinse mătușa cartina
a zis plânge maică e la poatră și nu-l primesc ăia cică
nu a terminat studiile Acolo e maaare nevoie de
multă minte maică şi El nu mai este șiiiii
bietul saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasha l- a bocit bătrâna
înălțându-și picioarele aspre desculț peste râu
uite-l cum stă și acum cu un ochi aprins în frunte
cu sfoara aceea de lumină împrejurul gâtului
nu-i mai încape cravata
cum l-or mai întoarce așa zicea ea
aranjându-l mai bine pe masă că se ridicase puțin
nu știa cine-l strigă
-stiii, sasha , zic eu, prosteste,
uite, bunica a pus iar de mămăligă
stai
o să ne rugăm o să
alergăm prin păduricea de salcâmi
apoi faci doar ce vrei tu
asta faci
el doar a lăcrimat trei picături de sânge(sau mi s-a părut)
ce ştim noi
încă nu-s deajuns
ca să poți ajunge Din(colo) îți trebuie cizme
din piatră
nu glumă

2 comentarii:

Father spunea...

foarte frumos, mi-a placut!

Lumea din oglindă spunea...

multumesc .zi ună, dle Manoliu

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...