marți, 30 august 2011

când a murit sasha

am făcut semnul acela și sasha a căzut sfârtecat mi-am zis de
azi am și eu mortul meu
să veniți să-l vedeți are cizme ciocate și
pălărie peste pălării
e sasha. cum? nu v-am mai vorbit de el? lucra ieri la pompe funebre
împletea trandafiri din vene albăstrui.

și au venit cu toții la priveghi,

-wow, sasha, ce ciubote ți-ai tras omule! ce-or să se bucure ăia pe acolo
sau trupurile lor putrezite ce or să te mai miroase. și îl adulmecau și ei,
dar nu-i nimic.

-ia de-aici! și i-am dat mâna să mi-o ronțăie pe drum pe când își pregătea
plecare
cu picioarele înainte,
așa i-am zis, mereu înainte sasha, nu uita știi tu

am să pun peste tine un stat de var, apoi unul de ciment,
unul de var, unul de ciment, tot așa, înmulțirea e o adunare
repetată le ziceam copiilor și toți membrii(termenii) ei sunt
egali așa ziceam atunci,
nu știu ce aș mai putea zice astăzi, și
m-am aplecat muuuult peste el.
...
...
el?
...
...
...
care el?

Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...