marți, 30 august 2011

arbore de tissa-ocrotit în românia

azi m-am trezit arbore
de tissa(ocrotit în românia)
chiar am simțit cum brațele
mi se înfig în obrazul cerului
ooo brațele mele de plumb
nu
au uitat să îmi bată
cuie în tulpina scorțoasă
(ca într-un sicriu proaspăt) de care
atârnau mesaje: ,,nu o atingeți,,  ,, o să moară și singură!,,
și chiar stau singură de
atunci pe aleea asta nu mai trece nimeni
din când în când vecinul de la patru plimbă 
oase în căruciorul albastru
să îmi adune tristețea
pe când televizorul
alb-negru transmite 
aceeași știre despre sfârșitul lumii.
dar lumea nu va înceta 
să se sfârșească îmi zic și
atunci vom fi atâția arbori ocrotiți
pe aceeaşi alee pustie


Niciun comentariu:

amintiri

  Astăzi am o stare ciudată, de parcă mi s-a întors cineva uitat de demult într-o buclă de spațiu şi timp suspendat şi alergă prin mine, f...